Betting er noget, som rigtig mange danskere er glade for. Faktisk er betting ved at blive så populært, at rigtig mange af os har det som fritidsinteresse. For nogle er det noget, de gør en gang imellem. For andre er det noget lig en sport eller en hobby.
Og du kan faktisk tjene rigtig mange penge på betting – det er vi efterhånden mange danskere, som har fundet ud af. At få gode resultater giver selvfølgelig blod på tanden, og derfor vender vi tilbage til det igen og igen. Et godt eksempel på en betting-side med mange kunder er https://www.anybet.dk/betting/
Lav din egen betting-side
Med så mange af os danskere, der er blevet hooked på betting, så er der en stor efterspørgsel efter gode, online betting-sider. Og går du med drømme om at starte din egen, så er markedet bestemt modent til det nu.
Når du laver din egen betting-side, så er der en række forskellige ting, som du skal tænke over. For det første skal du selvfølgelig lave en masse gode aftaler, så dine kunder kan lave de bedste bets på så mange sportsgrene som muligt. For det andet skal du promovere dig.
Der er mange om buddet
Der er nemlig ikke kun én eller to andre gode bettings-sider på det danske marked. Der er rigtig mange, og mange af disse er både gode, populære og veletablerede. Så selvom der er penge i betting, også for dig, så afhænger det af, om du kan få solgt din side ordentligt.
En af de bedste og vigtigste måder at gøre dette på, er selvfølgelig ved at lave noget god og effektiv PR. Det er langt fra sikkert, at du på stående fod har et stort budget til dette. Men du kan sagtens lave noget, som fungerer godt alligevel.
Lav et tydeligt koncept
Det vigtigste for dig er helt sikkert at skabe et koncept, der er let at genkende og let at forstå. Når folk ser reklamer eller plakater for din side, så skal de med det samme vide, at det er den, som der er tale om.
Det kan du gøre via et bestemt farveskema eller et bestemt grafisk layout. Men du kan også vælge at lave en større reklameserie, for eksempel i form af plakater, som du kan hænge op mange forskellige steder. På den måde møder folk din side mange steder.
Tag fede billeder
En nem og virkningsfuld måde at lave god reklame på, er ved at tage nogle billeder. Billederne skal selvfølgelig fortælle en historie – men det er faktisk ret nemt at gøre med blot et enkelt, rimelig simpelt billede. Historien kan du selv finde på eller finde på i samarbejde med et reklamebureau.
Men kvaliteten af billedet er selvfølgelig vigtigt og skal helst være i top. Det skal rumme budskabet om det fede ved betting, det gode ved netop din betting-side og så skal det bare være tiltalende. Derfor har du brug for en professionel fotograf.
Hyr en god fotograf
En god fotograf kan du finde mange steder. Men du vil selvfølgelig helst gøre det på en måde, der er nemmest og billigst for dig. Dette vil tit være at hyre din egen fotograf af dine egne kanaler, frem for at lade et bureau styre det.
På internettet kan du finde gode og omfattende oversigter over professionelle fotografer i alle ender af landet. Nogle af disse fotografer er specialiserede, og her er det selvfølgelig bedst at vælge en kommerciel en af slagsen. På den måde er du sikker på, at dine billeder bliver de bedste.
Giv rabat på betting
Når først du har fået lokket kunderne ind på din betting-side via den effektive PR, skal du selvfølgelig også sørge for at holde dem fast. Det skal du gøre ved at få dem til at føle sig velkomne på siden. Det er derfor en rigtig god idé med en form for velkomstbonus eller rabat.
At give rabat på den første betting kunne være en god idé. Men du kan selv udtænke det koncept, som du synes passer bedst til netop dig og din stil. På den måde vil dine kunder huske dig allerbedst.